Podobne wpisy
Marcin Przybyłek
Marcin Przybyłek Z wykształcenia lekarz medycyny, trener szkoleń Studenckiej Szkoły Higieny Psychicznej, członek założyciel Stowarzyszenia Aktywnego Rozwoju Osobowości, uczestnik Seminarium Platońskiego (prowadzący prof. dr hab. Tadeusz Kobierzycki), wykładowca Studenckiego Koła Higieny Psychicznej, prowadzący Studium Twórczości Indywidualnej. więcej >>
Jerzy Skawroń, O. dr hab.
Jerzy Skawroń, O. dr hab. Ojciec Karmelita. Proboszcz Parafii p.w. św. Anny w Trutowie (diecezja Włocławska). 11. 06. 2009 O. dr Jerzy Skawroń O. Carm uzyskał habilitację na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Temat rozprawy habilitacyjnej: „Noc ducha i dezintegracja pozytywna” (Kraków 2007). Praca jest próbą podjęcia i pogłębienia problemu aspektu rozwoju człowieka przez „noc ciemną” św. Jana od Krzyża. W języku psychologicznym temat…
Marjorie Battaglia, Ph.D.
Marjorie Battaglia, Ph.D. Marjorie M. Kaminski-Battaglia uzyskała tytuł doktora w dziedzinie rozwoju osobowego człowieka na Virginia Polytechnic. Posiada tytuł MBA uzyskany na Marymount University oraz tytuł licencjata w zakresie technologii medycznej, zdobyty na D’Youville College w Buffalo w Stanie New York. Dr. Kaminski-Battaglia przez dwadzieścia dziewięć lat pracowała jako technolog medyczny w laboratoriach badawczych i klinicznych. Dr. Kamiński-Battaglia pracuje obecnie na wydziale psychologii…
Anna Iwanicka-Maciura
Romana Miller, Prof dr hab.
Romana Miller, Prof dr hab. Pedagog, prof. Uniwersytetu Gdańskiego. Zajmowała się filozoficzną i pedagogiczną problematyką wychowania etycznego oraz ogólną teorią wychowania, którą przedstawiła w pracy pod tytułem „Proces wychowania i jego wyniki”. Cele działalności R. Miller Głównie mierzenie wyników nauczania i wychowania na podstawie, których doszła do konkluzji: praca wychowawcza i planowanie opiera się na diagnozie środowiska i wychowanka. Diagnoza prowadzona w szkole pozwala uzyskiwać lepsze wyniki, a poznanie osobowości…