Luz Maria Alvarez-Calderon Fernandini, Dra.
Luz Maria Alvarez-Calderon Fernandini, Dra.
ur. 29 lipca 1929 w Limie, Peru
zm. 9 października 2006 w Limie, Peru
Linki:
ur. 29 lipca 1929 w Limie, Peru
zm. 9 października 2006 w Limie, Peru
Linki:
Czesław Kozłowski SJ, ks. dr ur. 10.01.1944 r. w Wilniezm. 23.09.2012 r. w Gdyni Jezuita absolwent wydziału psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, doktoryzował się na Papieskim Uniwersytecie Gregoriańskim w Rzymie. W służbie zakonnej zajmował się formacją młodych kapłanów. Jego pasją była fotografia przyrody (członek Związku Polskich Fotografów Przyrody). Owoce tej pasji można podziwiać na organizowanych wystawach oraz wydawanych albumach. Swój wkład w rozwój i promowanie Teorii Dezintegracji Pozytywnej włożył m.in. poświęcając…
Sal Mendaglio, PhD Redaktor książki Dabrowski’s Theory of Positive Disintegration Książka Dabrowski’s Theory of Positive Disintegration zawiera informacje zebrane od profesjonalistów, z których wielu znało osobiście prof. Dąbrowskiego. Czytelnik znajdzie tam różnorodne spojrzenia na TPD. Opracowanie podsumowuje badania i zastosowanie TPD oraz porównuje je z innymi teoriami osobowości i rozwoju psychologicznego. Jest to inspirujący podręcznik, który daje wgląd w teorię dezintegracji pozytywnej z wielu perspektyw.
Romana Miller, Prof dr hab. Pedagog, prof. Uniwersytetu Gdańskiego. Zajmowała się filozoficzną i pedagogiczną problematyką wychowania etycznego oraz ogólną teorią wychowania, którą przedstawiła w pracy pod tytułem „Proces wychowania i jego wyniki”. Cele działalności R. Miller Głównie mierzenie wyników nauczania i wychowania na podstawie, których doszła do konkluzji: praca wychowawcza i planowanie opiera się na diagnozie środowiska i wychowanka. Diagnoza prowadzona w szkole pozwala uzyskiwać lepsze wyniki, a poznanie osobowości…