Podobne wpisy
Leszek Korporowicz, Dr hab.
Socjolog kultury, profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego w Instytucie Studiów Międzykulturowych UJ, współzałożyciel, a obecnie prezes honorowy Polskiego Towarzystwa Ewaluacyjnego.
Wiele prac poświęcił analizie Teorii Dezintegracji Pozytywnej, szczególnie w kategoriach rozwojowo uprawianych nauk społecznych i nauk o kulturze ukazując, jej wielorakie i inspirujące możliwości.
Ewa Hyży, Dr
Ewa Hyży, Dr Doktor nauk humanistycznych w dziedzinie filozofii, obecnie zatrudniona na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi. Po wielu latach pracy na uczeniach amerykańskich (m.in. Metropolitan State College of Denver i Denver University) przyjechała w 2005 roku do Polski, początkowo do Instytutu Filozofii UMCS w Lublinie. Od 1992 roku współpracuje z pismem psychologicznym Advanced Development: Journal on Adult Giftedness, wydawanym w Denver, Colorado; od 2008 roku jest przewodniczącą sekcji Studia…
Linda Kreger Silverman, Ph.D.
Linda Kreger Silverman, Ph.D. Linda Kreger Silver man Ph.D.(Denver, USA) jest licencjonowanym psychologiem.Prowadzi organizację nonprofit Institute for the Study of Advanced Development (bazującej na Teorii Dezintegracji Pozytywnej). Zarządza również Centrum Rozwoju Uzdolnionych (Gifted Development Center), które do tej pory pomogło już tysiącom dzieci. Posiada doktorat z psychologii i edukacji specjalnej, zdobyty na University of Southern California. Przez dziewięć lat pracowała na Uniwersytecie w Denver,…
Romana Miller, Prof dr hab.
Romana Miller, Prof dr hab. Pedagog, prof. Uniwersytetu Gdańskiego. Zajmowała się filozoficzną i pedagogiczną problematyką wychowania etycznego oraz ogólną teorią wychowania, którą przedstawiła w pracy pod tytułem „Proces wychowania i jego wyniki”. Cele działalności R. Miller Głównie mierzenie wyników nauczania i wychowania na podstawie, których doszła do konkluzji: praca wychowawcza i planowanie opiera się na diagnozie środowiska i wychowanka. Diagnoza prowadzona w szkole pozwala uzyskiwać lepsze wyniki, a poznanie osobowości…
