Podobne wpisy

Anna Mróz, Dr

Elizabeth Mika
Elizabeth Mika fot. The Family Institute Elizabeth Mika, M.A., L.C.P.C, of Gifted Resources in Northern Illinois (in the Chicago area). Specjalizuje się w ocenie dzieci uzdolnionych i doradza uzdolnionym dorosłym. Zafascynowała się Teorią Dezintegracji Pozytywnej Dąbrowskiego jako nastolatka, przebywając jeszcze w Polsce, z której pochodzi. Było to trzydzieści lat temu i wpłynęło na jej dalsze osobiste i zawodowe życie. Jej zainteresowania to twórczość, style poznawcze i różnice indywidualne w uczeniu…
Barbara Zakrzewska, Dr
Barbara Zakrzewska, Dr Odbywała studia doktoranckie (1964-68) w Zakładzie Higieny Psychicznej pod kierownictwem prof. K. Dąbrowskiego. Po zakończeniu studiów pracowała przez 10 lat w Zakładzie Higieny Psychicznej i Psychiatrii Dziecięcej. Kierowała tam zespołem dysleksji. Bibliografia: O dziecku dyslektycznym, Polskie Towarzystwo Higieny Psychicznej, Warszawa 1963 Koncepcja procesu reedukacji uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu (w młodszym wieku szkolnym) , WSRP 1994 Reedukacja…

Marjorie Battaglia, Ph.D.
Marjorie Battaglia, Ph.D. Marjorie M. Kaminski-Battaglia uzyskała tytuł doktora w dziedzinie rozwoju osobowego człowieka na Virginia Polytechnic. Posiada tytuł MBA uzyskany na Marymount University oraz tytuł licencjata w zakresie technologii medycznej, zdobyty na D’Youville College w Buffalo w Stanie New York. Dr. Kaminski-Battaglia przez dwadzieścia dziewięć lat pracowała jako technolog medyczny w laboratoriach badawczych i klinicznych. Dr. Kamiński-Battaglia pracuje obecnie na wydziale psychologii…